Life as i know it

Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

oh god

Av Matilda - 19 mars 2012 21:19

En dag. En dag kommer jag kunna kolla på det här utan att sitta och flina som ett fån och fnittra och bara fjhiksjglf.

Kan nån förklara för mig varför dom är så fruktansvärt perfekta?


Someday. Someday I'll be able to watch this without sitting here smiling like a fool and giggle and just jgolijsglfs.

Can someone explaine to me why they are to terribly perfect?


And no I have not watched this on replay for like days, well basically since that episode was airing. Why would you think that? pfft.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 26 mars 2012 16:14

Kanske borde inflika att det är copyright på alla mina bilder - de jag ritat eller fotograferat - så ja, kopiera inte om du inte vill bli anmäld eller något sånt otrevligt.     I should probably tell you that it's copyright on all my pictures - d...

Av Matilda - 24 mars 2012 23:40


Phew, jag gjorde klart den idag ändå! Kan ju inte bara avbryta sig själv i ritandet sådär ;)   Så, det är alltså fanart till den underbara fanficen Dalton av CP Coulter.         Phew, I finished it today anyway! So, this is fanart for t...

Av Matilda - 24 mars 2012 21:25

Jag jobbar på en ny bild.. Vi får se när den blir klar, tror inte att jag kommer hinna klart idag men möjligtvis imorgon!   I'm working on a new drawing.. We'll see when it's finished, I don't think I'll get it done today but possibly tomorrow! S...

Av Matilda - 23 mars 2012 23:08

Åh nej, nu kan jag inte sluta lyssna på Lego House heller. KITTY, FY PÅ DIG FÖR ATT DU SPELAT DEN TYP ALLDELES FÖR MÅNGA GÅNGER UNDER VECKAN. FYFYFY. ...

Sök i bloggen

Presentation

...men hej. Detta är en ritblogg, så att ni vet. Den handlar om daggmaskar 8)

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards