Life as i know it

Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

Just because someone asked

Av Matilda - 19 mars 2012 21:27

 

is it possible to see the text? I hope so. Well, there you have the song lyrics I've used as my background.

The songs are;

  • Nothing - The Scrips
  • What You Are - Jewel
  • I'll Follow You Into The Dark - Death Cab for Cutie
  • When A Heart Breaks - Ben Rector
  • Human - Darren Criss
  • Good To You - Marianas Trench
  • A Lack Of Color - Death Cab for Cutie
  • You Are Loved - Don't give up - Josh Groban
  • You Can - David Archuleta
  • The Fear You Wont Fall - Joshua Radin
  • Moving Backwards - Ben Rector
I don't think I missed any... Inspired by Dalton? Pfft, not at all.   
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 26 mars 2012 16:14

Kanske borde inflika att det är copyright på alla mina bilder - de jag ritat eller fotograferat - så ja, kopiera inte om du inte vill bli anmäld eller något sånt otrevligt.     I should probably tell you that it's copyright on all my pictures - d...

Av Matilda - 24 mars 2012 23:40


Phew, jag gjorde klart den idag ändå! Kan ju inte bara avbryta sig själv i ritandet sådär ;)   Så, det är alltså fanart till den underbara fanficen Dalton av CP Coulter.         Phew, I finished it today anyway! So, this is fanart for t...

Av Matilda - 24 mars 2012 21:25

Jag jobbar på en ny bild.. Vi får se när den blir klar, tror inte att jag kommer hinna klart idag men möjligtvis imorgon!   I'm working on a new drawing.. We'll see when it's finished, I don't think I'll get it done today but possibly tomorrow! S...

Av Matilda - 23 mars 2012 23:08

Åh nej, nu kan jag inte sluta lyssna på Lego House heller. KITTY, FY PÅ DIG FÖR ATT DU SPELAT DEN TYP ALLDELES FÖR MÅNGA GÅNGER UNDER VECKAN. FYFYFY. ...

Sök i bloggen

Presentation

...men hej. Detta är en ritblogg, så att ni vet. Den handlar om daggmaskar 8)

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards