Life as i know it

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Matilda - 17 september 2011 21:53

Hejsan hoppsan!


Idag har jag mått mycket bättre. Hostar nästan inte alls längre! Brabra. Mycket bra.


I alla fall har jag och några (okej, en massa) folks på gSm suttit och diskuterat illuminati hela kvällen. Jag är av den åsikten att jag tror på allt som står på wikipedia (ohja, världens bästa källa som alltid har sanningsenligt innehåll och fakta) så jag tror alltså på att illuminati helt enkelt var en grupp vetenskapsmän för runt 200 år sedan som var emot alla religioner. Alltså någon form av atteister. Läs på wikipedia för en närmare förklaring.

Dock finns det ENORMT många som tror att illuminati är en sorts sekt som försöker ta över världen genom gömda meddelanden i media. Det sägs att bland annat Lady Gaga, Rihanna, självaste OBAMA och många fler kända personligheter är medlemmar i denna grupp av människor. Dom ska tydligen "dyrka satan", och det finns otroligt många videos på youtube med bevis på att detta alltså är sant. Jag tror snarare att det är tillfälligheter, men man vet ju aldrig? Om ni söker på illuminati kommer ni förstå vad jag menar.


(detta är en ganska övertygande text, som det dock inte finns några bevis på är sann)

http://www.fragbite.se/?threadID=894342


I alla fall tycker jag att det är lite tråkigt att så många personer låter sig skrämmas upp av detta.

 


jag är alltså xenie', om ni inte förstod det. ^^'

Sök i bloggen

Presentation

...men hej. Detta är en ritblogg, så att ni vet. Den handlar om daggmaskar 8)

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards