Life as i know it

Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

Nystart

Av Matilda - 9 januari 2012 00:09

Länge sen nu. I och med att skolan börjar igen efter ett mysigt jullov som gick alldeles för snabbt tänkte jag börja på nytt med bloggen.

Kör på direkt med en ny layout, säg gärna vad ni tycker! Den är helt självgjord i gimp. Är själv rätt nöjd, även om den är lite spretig på sina håll.


Det som tog längst tid vad egentligen texten i bakgrunden och även på headern, då det är citat från några av mina favoritlåtar som jag skulle hitta och sådär.


Nu ska jag gå och lägga mig, börjar ju skolan på tisdag och måste vända på dygnet lite.

Puss, godnatt!

en blyertsteckning av Lea Michele som jag ritade här om dan.

 
 
Sofia!

Sofia!

9 januari 2012 22:18

Shit vad snygg! Du är sjukt bra på att rita!
Du borde lungt typ skicka den till henne eller nånting om hon typ har ert fan page? Eller det är hon i glee vaa????? :D

http://oneplusone.blogg.se

 
Ingen bild

Staz

10 januari 2012 15:52

Vilka pennor har du? :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 26 mars 2012 16:14

Kanske borde inflika att det är copyright på alla mina bilder - de jag ritat eller fotograferat - så ja, kopiera inte om du inte vill bli anmäld eller något sånt otrevligt.     I should probably tell you that it's copyright on all my pictures - d...

Av Matilda - 24 mars 2012 23:40


Phew, jag gjorde klart den idag ändå! Kan ju inte bara avbryta sig själv i ritandet sådär ;)   Så, det är alltså fanart till den underbara fanficen Dalton av CP Coulter.         Phew, I finished it today anyway! So, this is fanart for t...

Av Matilda - 24 mars 2012 21:25

Jag jobbar på en ny bild.. Vi får se när den blir klar, tror inte att jag kommer hinna klart idag men möjligtvis imorgon!   I'm working on a new drawing.. We'll see when it's finished, I don't think I'll get it done today but possibly tomorrow! S...

Av Matilda - 23 mars 2012 23:08

Åh nej, nu kan jag inte sluta lyssna på Lego House heller. KITTY, FY PÅ DIG FÖR ATT DU SPELAT DEN TYP ALLDELES FÖR MÅNGA GÅNGER UNDER VECKAN. FYFYFY. ...

Sök i bloggen

Presentation

...men hej. Detta är en ritblogg, så att ni vet. Den handlar om daggmaskar 8)

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards