Life as i know it

Direktlänk till inlägg 18 september 2011

Höstens stora shoppingrunda... HM och DIN SKO, HERE WE GO!

Av Matilda - 18 september 2011 16:34

Tjena mittbena  


Idag har jag och min mor lallat runt lite i skrapan och ringen - det var dags för höstens shoppingrunda. Vi har inhandlat en massa asnajsa grejor,  några megamysiga tjocktröjor, lite långärmade tröjor, ett par jeans och två par OTROOOOOLIGT snygga boots. Dock ska vi lämna tillbaka ett par av dem, eftersom vi endast köpte båda på grund av att mamma inte orkade med min stora beslutsångest längre och lät mig välja hemma i lugn och ro. Jag bestämde mig för dom röda  


Jag ska ladda upp bilder på kläderna, men först måste jag redigera och klippa ihop bilderna och lite sånt stuff.


Är förresten mycket piggare idag, känns som om jag håller på att vinna över min förkylning. YEY!    

 
 
Ingen bild

Sara

18 september 2011 16:39

Ofta ni var i skrapan utan att ringa!

Matilda

18 september 2011 21:13

hoho, vi tänkte först våldgästa er, men det blev aldrig av. x3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 26 mars 2012 16:14

Kanske borde inflika att det är copyright på alla mina bilder - de jag ritat eller fotograferat - så ja, kopiera inte om du inte vill bli anmäld eller något sånt otrevligt.     I should probably tell you that it's copyright on all my pictures - d...

Av Matilda - 24 mars 2012 23:40


Phew, jag gjorde klart den idag ändå! Kan ju inte bara avbryta sig själv i ritandet sådär ;)   Så, det är alltså fanart till den underbara fanficen Dalton av CP Coulter.         Phew, I finished it today anyway! So, this is fanart for t...

Av Matilda - 24 mars 2012 21:25

Jag jobbar på en ny bild.. Vi får se när den blir klar, tror inte att jag kommer hinna klart idag men möjligtvis imorgon!   I'm working on a new drawing.. We'll see when it's finished, I don't think I'll get it done today but possibly tomorrow! S...

Av Matilda - 23 mars 2012 23:08

Åh nej, nu kan jag inte sluta lyssna på Lego House heller. KITTY, FY PÅ DIG FÖR ATT DU SPELAT DEN TYP ALLDELES FÖR MÅNGA GÅNGER UNDER VECKAN. FYFYFY. ...

Sök i bloggen

Presentation

...men hej. Detta är en ritblogg, så att ni vet. Den handlar om daggmaskar 8)

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards