Life as i know it

Direktlänk till inlägg 25 september 2011

GLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEK

Av Matilda - 25 september 2011 20:19

Underbar dag har det varit.  


vaknade 10.30 och åt frukost nergosad i soffan framför ett gammalt avsnitt av Vampire Diaries från säsong 1. Sen gjorde jag mig i ordning för att träffa Linnea (en tjej jag träffade på Quidditch-sm) vid centralen, då hon kommit med tåget från Falun. Där träffade jag också Skye, och tillsammans åkte vi till medborgarplatsen eftersom Bill trodde att det var där vi skulle träffas x3

Sen joinade även Lissa och vi käkade lunch på burger king innan vi bar oss av mot biografen Park. OCH DÄR TITTADE VI PÅ GLEE 3D!!!


 

Det var awesome. Glee 3D är alltså en film som satts ihop av nummer från Glee-gängets liveturné, korta intervjuer av skådisarna och längre intervjuer av Gleeks (glee-fans) som typ "relaterade" till Glee. Alltså kände igen sig i serien och sånt.


Den var underbar. Awesome. Yep. Sen följde vi med Linnea tillbaka till centralen då hon skulle åka tillbaka till Falun, och sen drog jag hem för att käka middag och plugga x3

 
 
Ingen bild

Linnea

26 september 2011 14:16

Det var så himla awesome :D

Matilda

27 september 2011 15:14

Ja ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 26 mars 2012 16:14

Kanske borde inflika att det är copyright på alla mina bilder - de jag ritat eller fotograferat - så ja, kopiera inte om du inte vill bli anmäld eller något sånt otrevligt.     I should probably tell you that it's copyright on all my pictures - d...

Av Matilda - 24 mars 2012 23:40


Phew, jag gjorde klart den idag ändå! Kan ju inte bara avbryta sig själv i ritandet sådär ;)   Så, det är alltså fanart till den underbara fanficen Dalton av CP Coulter.         Phew, I finished it today anyway! So, this is fanart for t...

Av Matilda - 24 mars 2012 21:25

Jag jobbar på en ny bild.. Vi får se när den blir klar, tror inte att jag kommer hinna klart idag men möjligtvis imorgon!   I'm working on a new drawing.. We'll see when it's finished, I don't think I'll get it done today but possibly tomorrow! S...

Av Matilda - 23 mars 2012 23:08

Åh nej, nu kan jag inte sluta lyssna på Lego House heller. KITTY, FY PÅ DIG FÖR ATT DU SPELAT DEN TYP ALLDELES FÖR MÅNGA GÅNGER UNDER VECKAN. FYFYFY. ...

Sök i bloggen

Presentation

...men hej. Detta är en ritblogg, så att ni vet. Den handlar om daggmaskar 8)

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards