Life as i know it

Alla inlägg under januari 2012

Av Matilda - 9 januari 2012 12:18

 

det går åt rätt håll! Fortsätt läsa, kommentera, vara allmänt toppen så blir jag glad.

btw ja, jag har en epic knallrosa fluga. Eller well, det är egentligen min syrras tror jag men hon har lämnat den här så jag snodde den. Bowties are cool.


Nu ska jag köpa lite lunch (förhoppningsvis sushi om jag får med syster nr.2 på den planen) och sen dra mig mot Ringen och se om jag kan få tag på lite smink som jag känner att jag saknar + möta Verush innan vi tillsammans drar oss hem till mig igen. Bra plan för dan tycker jag.

bjuder på en gammal bild från arkivet som jag inte ritat på på en VÄLDIGT lång tid - den är alltså inte klar. Förvånansvärt hur mycket sämre jag blivit på att rita på datorn sen dess.  

Av Matilda - 9 januari 2012 00:09

Länge sen nu. I och med att skolan börjar igen efter ett mysigt jullov som gick alldeles för snabbt tänkte jag börja på nytt med bloggen.

Kör på direkt med en ny layout, säg gärna vad ni tycker! Den är helt självgjord i gimp. Är själv rätt nöjd, även om den är lite spretig på sina håll.


Det som tog längst tid vad egentligen texten i bakgrunden och även på headern, då det är citat från några av mina favoritlåtar som jag skulle hitta och sådär.


Nu ska jag gå och lägga mig, börjar ju skolan på tisdag och måste vända på dygnet lite.

Puss, godnatt!

en blyertsteckning av Lea Michele som jag ritade här om dan.

Sök i bloggen

Presentation

...men hej. Detta är en ritblogg, så att ni vet. Den handlar om daggmaskar 8)

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards