Life as i know it

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Matilda - 17 augusti 2011 22:22

Howdy.


Idag var det min kära moders födelsedag. Är, faktiskt. Vi gick ut och åt jättegod mat på ett tapasställe, och nu.. Nu är jag så mätt att jag avlider.

Idag har jag inte gjort mycket, typ.. jag var ute med petra och köpte mjölk. Det var i stort sett dagens motion. Tanken var egentligen att jag skulle till UNG08 och träffa Bella, men jag orkade inte xD Lat, i know.


I alla fall har jag inte ritat mycket idag, tyvärr. Spelade lite sims istället, hehe ^^


Jag har lite idébrist, så om ni vill ha fler bilder får ni faktiskt ta och kommentera lite tips. Eller kommentera något random om ni känner för det.

BARA KOMMENTERA, okej?  

yeah i know, jag hittade en magi-smiley. Awesome, right?  


   

ett öga som jag ritade för ett tag sen i rit- och fotoredigeringsprogrammet Gimp



Baj ;) (KOMMENTERA, ANNARS  )


Alltså ja, jag är besatt av bloggplatsens smileysar xD

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

...men hej. Detta är en ritblogg, så att ni vet. Den handlar om daggmaskar 8)

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards