Life as i know it

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Matilda - 18 augusti 2011 23:37

juste, glömde skriva att ni ska fråga i en kommentar, inte i den där frågerutan o.Ô

Av Matilda - 18 augusti 2011 22:43

amen tjenare tjenare  


Jag kom tidigare ikväll på den ultimata idén för mitt "kill-ritande", avritande och "Dalton-läsande". (Dalton är en glee fanfic som handlar om Kurt och Blaine och som äger skiten ur allt och alla.)


Jag ska rita KLAINE 8D


Det var min assmarta idé. Så jag skrev ut lite bilder av dom två sötnosarna, och hittills har jag blivit klar med 1 bild (som blev smått misslyckad tyvärr)

 


tack Bill btw för den underbara bilden.


Sooo.. Sen har jag börjat på två till Klaine-bilder som vi får se i framtiden här på bloggen, när dom är klara  


        puss.   

Av Matilda - 18 augusti 2011 15:56

hoho, nu har jag då vart och klippt håret ^^


Blev skitnöjd, klippte upp ganska mycket. Assnyggt, nu ska vi bara färga också ;)


Frisören hade lite roligt med mitt hår och lockade det, känner mig assöt haha xD nämen alltså.


   

 jag vet, jag vet, dåliga bilder. Men jag orkade inte vara seriös. HAHA.  

erkänn att smileysarna är charmiga? xD

Av Matilda - 18 augusti 2011 13:10

Idag ska jag försöka öva mucho mucho på att rita killar/män/pojkar. För det suger jag på. Eller egentligen, jag har aldrig riktigt försökt. Så vi får se hur det går.


hehe, önska mig lycka till x)


juste, btw, idag ska jag klippa mig. Vet inte hur men nåt blir det. Antagligen en annan frisyr än vad jag har nu, spännande?

Ni får en bild sen. Tror jag.


Och sen på eftermiddagen ska jag på öppet hus på Danscenter, ta lite gratisklasser ;)

Så uppdateringen kanske inte blir den bästa. Jaja, ni överlever.


HAHAHA kolla vilken fin smiley jag hittade xDDD



baj.

 

Av Matilda - 18 augusti 2011 00:19

HAHA arg jag blir. Det har hittills varit typ 18 folks som läste mitt förra inlägg och ingen kommenterade. Var jag inte tydlig nog??  


nämen alltså. Jag ska inte vapenhota er nu. Allt är lugnt och fint.


MEN jag skulle faktiskt bli jätteglad om ni kommenterade. För.. då har jag något att göra. Alltså svara på kommentarer  



Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

...men hej. Detta är en ritblogg, så att ni vet. Den handlar om daggmaskar 8)

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards