Life as i know it

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Matilda - 22 augusti 2011 18:08

TJENARE TJENARE


shit, denna smileyn skulle jag ju haft på quidditch-inlägget. o.o  


jaja, jag vet, ni börjar tröttna på mig och mina smileysar.. Men dom är underbara! xD


I alla fall har jag gått och blivit en nörd sådär lagom till skolstarten. Jag hade ju utvecklingssamtal idag - jag vet, första dan o.o - och i pausen gick jag, Emma och *** (hon vill inte att jag säger hennes namn :C) runt lite på stan.


Först var planen att vi bara skulle till akademibokhandeln så att Emma kunde handla en almanacka, men vi hamnade typ vid hötorget och punktshop. Och såklart ser vi där ett par underbara (och billiga) vita fejk-ray ban med typ.. plast. eller fönsterglas. Men jag tror faktiskt att det är plast, haha xD


Så jag var tvungen att köpa dom.


Så här sitter jag, en fejk glasögonorm med tandställning och hängslen. Det passar min personlighet, okej?  


         

yeah, schnöggt. Dom är ganska enorma på mig också, hehe xD

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

...men hej. Detta är en ritblogg, så att ni vet. Den handlar om daggmaskar 8)

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards