Life as i know it

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2011

tråk

Av Matilda - 25 augusti 2011 20:54

TJO!

hej alltså men tjenare. goddag.


Jag insåg nyss att jag inte skrivit sen i typ.. måndags (?) och fick lite smått panik. Men wellwell, ni lär överleva, right?


I tisdags var vi på nån teambuildinggrej på djurgården - skittråkigt var det. Vi skulle gå omkring och leta efter random ställen som var utprickade på en karta som inte ens stämde, och sen sa våra mentorer att vi skulle träffas vid djurgårdsbrunn, fast dom menade djurgårdsbron. Och dom är liksom på varsin sida av djurgårn xD


jaja, på onsdagen var det dock ASKUL! Vi var på nånting som liknade fångarna på fortet, fast det var inne i stan. o.Ô Man skulle alltså gå in i olika rum och klara uppgifter. Och min grupp vann, för vi var så awesome. Jag tror att vi fick 650 poäng eller nåt, och max var 950 tror jag ^^ Fast det var en bana vi inte fick göra eftersom det var 14årsgräns, och på den var det 75 poäng tror jag. w/e.


Jag har inte ritat mycket - bara en failad avritning av majken. Och den tänker jag inte visa. puss. <3

  bästa bilden jag nånsin ritat. ni lär få se den ett antal gånger i framtiden också.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 26 mars 2012 16:14

Kanske borde inflika att det är copyright på alla mina bilder - de jag ritat eller fotograferat - så ja, kopiera inte om du inte vill bli anmäld eller något sånt otrevligt.     I should probably tell you that it's copyright on all my pictures - d...

Av Matilda - 24 mars 2012 23:40


Phew, jag gjorde klart den idag ändå! Kan ju inte bara avbryta sig själv i ritandet sådär ;)   Så, det är alltså fanart till den underbara fanficen Dalton av CP Coulter.         Phew, I finished it today anyway! So, this is fanart for t...

Av Matilda - 24 mars 2012 21:25

Jag jobbar på en ny bild.. Vi får se när den blir klar, tror inte att jag kommer hinna klart idag men möjligtvis imorgon!   I'm working on a new drawing.. We'll see when it's finished, I don't think I'll get it done today but possibly tomorrow! S...

Av Matilda - 23 mars 2012 23:08

Åh nej, nu kan jag inte sluta lyssna på Lego House heller. KITTY, FY PÅ DIG FÖR ATT DU SPELAT DEN TYP ALLDELES FÖR MÅNGA GÅNGER UNDER VECKAN. FYFYFY. ...

Sök i bloggen

Presentation

...men hej. Detta är en ritblogg, så att ni vet. Den handlar om daggmaskar 8)

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards