Life as i know it

Alla inlägg under augusti 2011

Av Matilda - 18 augusti 2011 00:19

HAHA arg jag blir. Det har hittills varit typ 18 folks som läste mitt förra inlägg och ingen kommenterade. Var jag inte tydlig nog??  


nämen alltså. Jag ska inte vapenhota er nu. Allt är lugnt och fint.


MEN jag skulle faktiskt bli jätteglad om ni kommenterade. För.. då har jag något att göra. Alltså svara på kommentarer  



Av Matilda - 17 augusti 2011 22:22

Howdy.


Idag var det min kära moders födelsedag. Är, faktiskt. Vi gick ut och åt jättegod mat på ett tapasställe, och nu.. Nu är jag så mätt att jag avlider.

Idag har jag inte gjort mycket, typ.. jag var ute med petra och köpte mjölk. Det var i stort sett dagens motion. Tanken var egentligen att jag skulle till UNG08 och träffa Bella, men jag orkade inte xD Lat, i know.


I alla fall har jag inte ritat mycket idag, tyvärr. Spelade lite sims istället, hehe ^^


Jag har lite idébrist, så om ni vill ha fler bilder får ni faktiskt ta och kommentera lite tips. Eller kommentera något random om ni känner för det.

BARA KOMMENTERA, okej?  

yeah i know, jag hittade en magi-smiley. Awesome, right?  


   

ett öga som jag ritade för ett tag sen i rit- och fotoredigeringsprogrammet Gimp



Baj ;) (KOMMENTERA, ANNARS  )


Alltså ja, jag är besatt av bloggplatsens smileysar xD

Av Matilda - 16 augusti 2011 15:45

Idag kände jag och Petra oss väldigt kreativa, så vi pysslade lite. Ehm, det är kanske inte riktigt bra att låta vår kreativitet gå lös, det blir lite... tokigt då. Fast resultatet blev skitbra, tyvärr kan jag inte visa det förrns på lördag. buhbuh, överraskningsmoment typ xD


    hehe. well.


Juste, angående den där filmen. Jag har nu gjort klart bilden och allt, men tyvärr kan jag inte klippa ihop filmen eftersom videoredigeringsprogrammet laggar. Om någon har tips på ett bra redigeringsprogram, säg till så blir jag jätteglad! Det får gärna vara gratis xD

Av Matilda - 15 augusti 2011 16:21

Hejhej!


Idag har jag och min kära syster Petra varit runt lite på stan och umgåtts, vill passa på så mycket som möjligt nu innan hon drar till Spanien.


Om ni kanske undrar vad som hände med den där ritvideon som jag skulle lägga upp kan jag berätta att den fortfarande är aktuell, men en del färger tog slut så att jag inte kunde fortsätta. Dock har jag nu handlat dom färger jag behövde så nu ska jag fortsätta filma   


 

Av Matilda - 14 augusti 2011 18:10

amen liksom tjena. Tillbaka från quidditchen nu, FAN VAD AWESOME DET VAR.

En av dom bästa upplevelserna i mitt liv, hänga med en massa andra nördar  


jag orkade inte leta reda på en harrypottersmiley. Hoppas ni kan förlåta mig.


Hoho, jag köpte ett kvick-halsband och ett par kvick-örhängen för bara trettio spänn. VÄRT, tack chidney.  


   ....en random gris blev det där.

förresten har jag världens konstigaste dialekt nu för att jag har umgåtts med en hög med göteborgare och skåningar och norrlänningar OCH DANSKAR. så ja. om ni träffar mig och tycker att det låter konstigt när jag pratar, mobba mig inte  


Puss.

Av Matilda - 12 augusti 2011 14:28

jo alltså, om ni undrar varför jag inte kommer skriva något i helgen så är det för att jag drar till SM i quidditch ;D fett awesome, jag vet.

Jag och will ska vara slagmän ^^


Önska mig lycka till, och tipsa saker jag kan rita också.  


   

Av Matilda - 11 augusti 2011 22:42

haha aw, kolla vad jag hittade bland mina bilder.

så stört awesome.

  den heter "panda o häst". undrar när jag gjorde den? xD

Av Matilda - 11 augusti 2011 22:39

 

Sök i bloggen

Presentation

...men hej. Detta är en ritblogg, så att ni vet. Den handlar om daggmaskar 8)

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards