Life as i know it

Alla inlägg under augusti 2011

Av Matilda - 11 augusti 2011 22:32

 

Av Matilda - 11 augusti 2011 22:25

jo, eftersom jag är så duktig tänkte jag att jag skulle peppra med inlägg nu så här i början,hoho. ondskefullt av mig >:D

(observera att det bara är gamla bilder typ som ni möjligtvis redan har sett. o.Ô)


   

Av Matilda - 11 augusti 2011 22:02

Jo, alltså.. jag tänkte ju då att jag skulle ta och rita lite manga. För det har jag inte gjort på aaaplänge, och det är ju trots allt superkul ^^


Så jag satte mig med papper, penna, markeringspennamoj (inte säker på namnet, hoho), och VATTENFÄRGER. observera, vattenfärger.

Kanske inte var det smartaste av mig, bilden blev ganska konstig. Eftersom jag använde ett helt vanligt tunt papper blev bilden självklart helt knögglig. Och så är näsan för högt upp också. JAJA, jag kopierade den så jag kan göra ett nytt försök. Det ska jag filma också, så får ni se ;)


  skissen.


  och så den där markeringspennan.   tada...     färger ^^     och nu kommer förstörningsmomentet   ....HOHO, fail.   som sagt, tur att jag hade en kopia. Så det är bara att försöka igen. ^^


KOMMENTERA TIPS PÅ VAD JAG SKA RITA SÅ BLIR JAG AAAAPGLAD. KRAM   


Av Matilda - 11 augusti 2011 21:52

hej alla läsare. Just so you know är jag för lat för att fixa en snygg layout. sorry. Men det kommer troligtvis nån gång i alla fall, ha lite tålamod bara. ;)

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Presentation

...men hej. Detta är en ritblogg, så att ni vet. Den handlar om daggmaskar 8)

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards